3 Mayıs 2011 Salı

Anlamlı Sözler-Duvar Yazıları

*“Fukaraya "evine hırsız girdi" demişler; "Üzerine kilitleyin kapıyı açlıktan ölsün ibne" demiş
*ALooo mutluluk npıyon la? Heç  bize gelmiyon küsmüyüz !!! Bu sokaktan geçerken bide bana uğra la hacı !!!!

*Ben ölümü sevdim, sensiz mekânlarda.
Ben ağlamayı sevdim, yanımda olman gerekip olmadığında.
Ben hüznü sevdim, zamansız gidişlerin içinde
Ben seni sevdim, hayatıma anlam kazandırdın diye

*İyi geçinmek iki kişinin kusursuz olmasıyla değil, birbirlerinin kusurlarını hoş görmesiyle olur. . . !
*İnandığına yaşamıyorsan, yaşadığına inanırsın.
*Yolu gösterecek adamlar değil, yolu "beraber" yürüyecek adamlar lazım.
Kelebeğin ömrü bir gün deme!! O sen gibi ayları ve yılları değil anları yaşar!!
*Yaptığım yanlışlar için pişman değilim, tek pişmanlığım; yanlış insanlar için yaptığım doğrulardır!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder