22 Mayıs 2011 Pazar

Babalar Günü Mesajları-Dünya Babalar Günü Sözleri

Dünyanin en yakisikli babasina, seni çok seviyoruz, babalar günün kutlu olsun!

Hayatin anlami ve tüm güzelliklerini ögreten adam, benim sevgili babam. Babalar günün kutlu olsun!

lk adimlarimi atarken ellerimden tutuyordun. Simdi fark ediyorum ki babacigim, ellerimi hiç birakmamissin. Babalar günün kutlu olsun.

Bana yaptigin dünyadaki en büyük iyilik bana dünyanin en iyi örnegi olmandir. Babalarin en iyisi, bu gün sadece senin..

Sen güçlü bir çinar gibisin.. Arkami ne zaman sana yaslasam sanirim ki dünyayi bile fethedebilirim.. Çünkü bana hep güç verirsin.. Babalar günün kutlu olsun.

Her zaman söylemesem de biliyorum aslinda babamin onu ne kadar çok sevdigimi bildigini.. Ve ben ne kadar karisik cümleler yazsam da hepsini desifre edebilecegini.. Çünkü o benim BaBaM.

Üzerime sabır tohumları ekip sevgiyle suladığun gülünün bilmeni istediği bir şey var. Seni Çok Seviyorum Babacığım.

Koklanacak gül, açılacak gonca, yaşanacak hayat ve alınacak nefes olan sevgili babam. İkliminden tasasızlık, sevginden cesaret ve gözlerinden esaret aldığım günleri hep yaşamak isterim.

Benzemez hiçbir şeye bu sevgi. Ne şiir yeter anlatmaya, ne yürek yeter bunu sığdırmaya. Babalar günün kutlu olsun babam.

Kollarından daha huzurlu, daha güvenli, yüreğinden daha sıcak ülke yokmuş babacım. Babalar günün kutlu olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder