22 Mayıs 2011 Pazar

Etkili Aşk Sevgi Sözleri

Aşkınla sararıp solacak kadar, sevginle bahtiyar olacak kadar, uğruna canımı verecek kadar, seviyorum desem inanırmısın.

Hey mesaj sezsizce git onu çok özlediğimi söyle, eğer işi varsa tahatsız etme, eğer uyuyorsa yanağına bir öpücük kondur, eğer şuan okuyorsa onu untmadığımı söyle.

Sen hiç denizlerin dibine bakınca yemyeşil ormanları gördün mü? İmkansız deme! Çünkü ben senin gözlerine bakınca ölülerin bile şahit olamadığı o cenneti gördüm.

Benim için seni görmek suya benzer, Seninle yasamak ise nefes almaya, Susuz üç gün yaşarım ama nefes almadan asla.

Sen bir pınarsın içilen ama kanılmayan, Seveni yanıltmayan, sevince yanılmayan, varlıgına doyulmayan, yokluğuna dayanılmayan.

Ne dil yeter seni anlatmaya, Ne göz kıyar sana bakmaya, Ne ellerim dayanır sana dokunmaya, Ne kollarım uzanır seni sarmaya Hiç ömür yeter mi? Bir sen daha bulmaya bitanesi.

Senin kanadın olmak isterdim, Ben olmadan uçma diye, Senin baharın olmak isterdim, Ben olmadan açma diye.

Kahvaltı hazırladım sana da gönderiyorum, umut dolu omlet, haşlanmış sevgi, bir dilim tutku ,seni seviyorum reçeli, ve bir de yalnızlık demledim kaç şekerli olsun?

Hayatta üç şeyi sevdim; Seni, Kalbimi, Ümit etmeyi. Seni sevdim sensin diye, kalbimi sevdim seni sevdi diye, Ümit etmeyi sevdim belki seversin diye..

Sen bazen dudağımda bir gülücük yüreğimde yanan bir ateş ve gözlerimden akan yaşsın. Ama sen her zaman benim küçücük kalbimde çok büyük bir parçasın.

Gözümden akacak yaş olsan ağlamam ağzımdan çıkacak söz olsan konuşmam seni kalbime hapsettim kimseye bırakmam!

Sen bir yıldızsın etrafında gezegenler var ben dünyayım hayat yalnız bende var.
Seni yıldızlara benzetıyorum onlar kadar saf onlar kadar güzelsin ama onlardan bi farkın var onlar milyonlarca sen bir tanesin .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder